Wachtlijst

Op dit moment is de wachttijd vier weken.

Er is geen wachttijd tussen intake en start behandeling.

Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen pati├źnten die zich aanmelden voor generalistische basis ggz, specialistische ggz, noch wordt er onderscheid gemaakt wat betreft verzekeraars tenzij het budget dat de verzekeraar heeft toegekend op is.

Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen)

Coronavirus

Voor iedereen die bij mij in behandeling is.

In verband met de Corona crisis wil ik je graag het volgende voorstellen:
Als je je ziek voelt of je hebt klachten die je niet vertrouwt ,mag je tot op het laatste moment voor de afspraak afbellen. Ik zal geen kosten in rekening brengen. Je kan vervolgens gebruik maken van de mogelijkheid om te bellen of via beeldbellen elkaar te spreken.

Als je je niet ziek bent maar je voelt je niet comfortabel om te komen maar je wilt me wel graag spreken kan dat ook. We kunnen dan bellen of we kunnen beeldbellen. Dat laatste zal via Weseedo gaan. Dit is een organisatie die aan alle veiligheidseisen voldoet.

Wanneer je het wel aandurft, dan ben je van harte welkom om op de afspraak te komen. Ik zorg ervoor dat alle deurklinken zijn ontsmet en je je handen kan wassen. Tijdens de afspraak zijn we zeker anderhalve meter van elkaar verwijderd. In het gebouw is bijna niemand aanwezig.

Uiteraard houd ik zelf heel goed in de gaten of ik geen klachten heb. Zodra ik maar het kleinste vermoeden heb dat ik niet fit ben zal ik dat melden via weer een algemene mail. Ik houd, net als jullie, het nieuws nauwgezet in de gaten en zal als daar aanleiding toe is meteen reageren en zo nodig contact met jullie opnemen.

Ik hoop je zo voor nu voldoende te hebben geïnformeerd en ben zelf vol vertrouwen dat we samen deze nare toestand het hoofd kunnen bieden.